OK.271-6/23
Michałowice, 2023-02-10
Rozeznanie rynku – na wykonanie pełnej zabudowy witryny chłodniczej o wymiarach 173x60x60 cm na terenie gminy Michałowice.
Zgodnie z przepisami artykułu 2 ustęp 1 punkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późniejszymi zmianami) do postępowania nie stosuje się przepisów niniejszej ustawy, z uwagi na to, że wartość zamówienia nie jest równa lub przekracza kwotę 130 000 złotych.
1.Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Michałowice z siedzibą: Plac Józefa Piłsudskiego 1, 32-091 Michałowice,
reprezentowana przez:
panią Monikę Łopatowską – Dyrektora Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Michałowicach
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie pełnej zabudowy witryny chłodniczej o wymiarach 173x60x60 cm z możliwością dostępu poprzez frontalne, jednostronnie otwierane drzwi konstrukcji, wraz z wykonaniem wewnątrz konstrukcji miejsca na regał o minimum szerokości 60 cm i głębokości 60 cm. Wysokość całej zabudowy minimum 200 cm. Konstrukcja powinna być wykonana z twardego materiału, odpornego na działanie warunków atmosferycznych, w ciemnym kolorze (grafit, czerń itp.), wewnętrznie ocieplona, uszczelniona. Dach spadowy jednostronnie, umożliwiający odprowadzanie wody (ze względu na zewnętrzne umiejscowienie przedmiotu zamówienia), pokryty blachodachówką, blachą trapezową itp.
2.2 Wymagany zakres usług w ramach przedmiotu zamówienia:
- wykonanie ww. konstrukcji i montażu we wskazanym miejscu (Parking P&R Michałowice ul. Jana Pawła II 7),
- transport,
- przygotowanie konstrukcji do ostatecznego odbioru (w razie potrzeby regulacji, wypoziomowanie itp.)
3. Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia: do 6 tygodni od dnia podpisania umowy
4. Kryteria oceny oferty:
Zamawiający wybiera ofertę, która zawiera najniższą cenę za usługę obejmującą wszystkie prace konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia, określone w punkcie 2.1 oraz 2.2 niniejszego rozeznania.
5. Istotne warunki zamówienia:
- Cena oferty winna obejmować cenę brutto za całość usługi tj. wszystkie prace konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia ujęte w punkcie 2.1 oraz 2.2.
- Oferta powinna zawierać kompleksowy opis przedmiotu zamówienia. Mile widziane doświadczenie udokumentowane w formie zdjęć podobnych realizacji.
- Oferta powinna zawierać informację o okresie gwarancji na wykonaną zabudowę (wymagane min. 12 miesięcy).
6. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić na załączonym druku „Oferta”, w języku polskim. Oferta winna być podpisana.
7. Wymagane dokumenty:
1)Oferta cenowa (Załącznik numer 1).
2) aktualny wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub inny właściwy dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu,
Oferty nie spełniające ww. wymagań nie będą brane pod uwagę przy wyborze oferty.
8. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć na załączonym druku "oferta" wraz z pozostałymi dokumentami do dnia 22 lutego 2023 r., do godz. 10:00 z dopiskiem „Rozeznanie rynku – jadłodzielnia 2023”:
1) w siedzibie Zamawiającego tj. 32-091 Michałowice, plac Józefa Piłsudskiego 1, pokój nr 6.
2) przesłać pocztą na adres; Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Michałowicach, 32-091 Michałowice, plac Józefa Piłsudskiego 1.
3) przesłać na adres poczty elektronicznej: gops@michalowice.malopolska.pl (w przypadku przekazania oferty drogą elektroniczną winna być ona podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
9. Informacja dotycząca wynagrodzenia:
Zamawiający zapłaci wynagrodzenie przelewem w terminie do 14 dni od daty otrzymania rachunku/faktury za wykonanie usługi poprzedzonej protokolarnym odebraniem usługi.
10. Termin związania ofertą:
wynosi 30 dni od daty określającej termin składania ofert.
11. Wyjaśnienie i modyfikacja rozeznania rynku:
a) przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmodyfikować treść rozeznania. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim wykonawcom, którzy złożyli do tego momentu oferty.
b) Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
12. Wybór najkorzystniejszej oferty:
a) o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi niezwłocznie wykonawców poprzez zamieszczenie stosownej informacji na stronie internetowej Ośrodka oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Michałowicach.
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.
13. Pozostałe informacje dotyczące udziału w postępowaniu:
a) nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani wariantowych,
b) wykonawcy mają prawo złożyć tylko jedną ofertę, która musi obejmować całość zamówienia,
c) złożenie przez wykonawcę oferty w ramach opisanego rozeznania rynku jest równoznaczne z zapoznaniem się przez tego wykonawcę z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych (załącznik nr 2).
14. Osoba odpowiedzialna do kontaktów z Wykonawcami/Dostawcami:
Krzysztof Gryglik tel. 12-388-76-29 e-mail: kgry@michalowice.malopolska.pl
rozeznanie_rynku_-_jadlodzielnia.pdf