PS.271-2/17
Michałowice, 2017-04-11
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Michałowice, z siedzibą: Plac Józefa Piłsudskiego 1; 32-091 Michałowice,
NIP 513-006-01-09,
reprezentowana przez:
p. Monikę Berdecką – Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Michałowicach
2. Tryb udzielenie zamówienia:
Zgodnie z przepisami art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) do postępowania nie stosuje się przepisów niniejszej ustawy. Wartość zamówienia nie przekracza 30 000 euro. Postępowanie jest prowadzone na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi TAXI związanej z przewozem dziecka/dzieci w sytuacji zajścia zdarzenia skutkującego potrzebą odebrania dziecka/dzieci z rodziny naturalnej i przewiezienia dziecka/dzieci do innego członka rodziny, do rodziny zastępczej zawodowej pełniącej funkcje pogotowia rodzinnego lub do placówki opiekuńczo-wychowawczej, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu takiej potrzeby Wykonawcy przez pracownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Michałowicach lub Komisariatu Policji w Zielonkach. Usługa może być także realizowana w porach nocnych i w dniach wolnych od pracy.
3.2. Wykonawca zobowiązany jest podstawić taksówkę o ustalonej przez Zamawiającego godzinie pod wskazany w telefonicznym zleceniu adres oraz wykonać tyle kursów ile wymaga zgłoszona sytuacja. W wyniku nieprzewidzianych utrudnień nieleżących po stronie Wykonawcy (korki, wypadek, zamknięcie ulic z powodu imprez masowych lub remontów, itp.) jest on zobowiązany podstawić samochód osobowy, w jak najszybszym czasie, nie później jednak niż do 1 godziny od otrzymania zgłoszenia, oraz poinformować o tym Zamawiającego.
3.3. W celu skrócenia czasu oczekiwania na taksówkę Wykonawca może podstawić samochód osobowy innej firmy (inny niż własny), z takimi samymi uprawnieniami jak w pkt. 6.1, z zastrzeżeniem, że ceny obowiązujące w umowie nie ulegną zmianie.
4. Termin wykonania zamówienia:
4.1. W sytuacji pojawienia się okoliczności uzasadniających konieczność wykonania ww. usługi.
4.2. Termin wykonania zamówienia: od 1 maja 2017 roku do 31 grudnia 2017 roku.
5. Kryteria oceny oferty:
Cena – 100%, tj. zamawiający wybiera ofertę, która zawiera najniższą cenę. Cena podana przez Wykonawcę nie będzie podlegała zmianie w trakcie realizacji umowy.
6. Istotne warunki przedmiotu zamówienia:
6.1. Wykonawca oświadcza, a udokumentuje w dniu podpisania umowy, że posiada:
- uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z przedmiotem zamówienia,
- dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- posiada licencję na przewóz osób,
- posiada OC od działalności oraz dodatkowo OC i NNW pojazdów, które będą wykonywały przewóz,
- posiada wiedzę i doświadczenie oraz uprawnionych kierowców do wykonywania usługi,
- posiada atestowany fotelik/foteliki do przewozu dzieci w zależności od wyrażonej potrzeby.
6.2. Istotne dla strony postanowienia zostały zawarte w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego zamówienia.
7. Sposób przygotowania oferty:
Oferta złożona osobiście lub wysłana pocztą musi być złożona w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na usługi transportowe (taxi) w związku z koniecznością przewozu dziecka/dzieci”. Na kopercie musi być zamieszczony adres zwrotny oferenta.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej na formularzu oferty stanowiącym załącznik do niniejszego Zapytania ofertowego. Oferta musi być podpisana przez Oferenta lub osobę przez niego upoważnioną do reprezentowania.
8. Miejsce i termin złożenia oferty:
Oferty należy składać osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Michałowicach, Plac Józefa Piłsudskiego 1, 32-091 Michałowice, w godzinach pracy Ośrodka lub drogą pocztową na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Michałowicach
Plac Józefa Piłsudskiego 1, 32-090 Michałowice
w terminie do 24 kwietnia 2017 r., do godz. 15:00
Decyduje data wpływu do Ośrodka. Oferty złożone po terminie, nie będą brane pod uwagę i zostaną zwrócone.
9. Termin związania ofertą: wynosi 30 dni od daty określającej termin składania ofert.
10. Informacja dotycząca wynagrodzenia:
- Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie przejechane kilometry oraz godziny postoju każdorazowo po przedłożeniu faktury oraz będzie dyspozycyjny do momentu zakończenia zlecenia.
- Koszty związane z opłatami za parking, przejazdy autostradą i inne będą doliczane do faktury VAT, jako dodatkowa pozycja.
- Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury.
- Faktury wystawiane będą w ciągu 10 dni od zajścia zdarzenia. Płatność należności nastąpi przelewem na wskazane konto Wykonawcy, w ciągu 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
- W przypadku opóźnienia w wykonywaniu lub niewykonania zamówienia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub wadliwego jego wykonania Zamawiający ma prawo do naliczania kar umownych.
11. Wyjaśnienie i modyfikacja zapytania ofertowego:
- przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim wykonawcom, którzy złożyli do tego momentu zapytanie ofertowe.
- Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
12. Wybór najkorzystniejszej oferty:
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy złożyli oferty, podając nazwę firmy i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.
13. Pozostałe informacje dotyczące udziału w postępowaniu:
- nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani wariantowych.
- wykonawcy mają prawo złożyć tylko jedną ofertę, która musi obejmować całość Zamówienia.
14. Osoba odpowiedzialna do kontaktów z Wykonawcami/Dostawcami:
Beata Kopeć – pracownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Michałowicach, tel. 12 388 87 70, email: gops@michalowice.malopolska.pl; bkop@michalowice.malopolska.pl
Poniżej zamieszczamy dokumenty i pełny opis przedmiotu zamówienia: